«عشق کوفی» ویژه اربعین ۱۴۰۳، در شبکه آی فیلم + زمان پخش نگاه کودکانه و ناب باشد، تفاوتی بین شاعر زن و شاعر مرد وجود ندارد جایزه افسانه دیزنی در دستان «هریسون فورد» رونمایی از تیزر رسمی «قلب رقه» + فیلم زمان اکران «آواتار: آتش و خاکستر» مشخص شد دبیر شورای عالی هنر: صداوسیما دیگر حق ندارد جلوی ساز،‌ گُل بگذارد؟ برنامه‌های «سیدعباس صالحی» برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟ سریال «لیلی با من است» با صدای حسن معجونی برای نابینایان توضیح‌دار شد لغو کنسرت «جیسون گیلهام» به دلیل حمایت از خبرنگاران غزه قسمت پنجم سریال «داریوش» منتشر شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) ۶ سینماگر ایرانی در مسیر جشنواره «تورنتو» این ظرفیت زبان فارسی را جدی بگیریم! صداپیشگی شاهرخ خان و پسرانش برای «موفاسا: شیرشاه» مستندسازی زیر سایه تهدید بمباران اسرائیلی صحبت‌های «علیرضا خمسه» درباره توقیف «ملاقات با جادوگر» «بهین سخنْ سخنِ پارسیِّ سلمان است» | در نسبت یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) و زبان و ادب فارسی
سرخط خبرها

«شهروند و مافیا» جدید در ۱۱۱ قسمت به‌زودی روانه آنتن شبکه نسیم می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۹۹۵۶
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰
«شهروند و مافیا» جدید در ۱۱۱ قسمت به‌زودی روانه آنتن شبکه نسیم می‌شود
سری جدید «شهروند و مافیا» در ۱۱۱ قسمت و طی سه فصل از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیر شبکه نسیم با حضور در محل ضبط مسابقه «شهروند و مافیا» از روند تولید این برنامه بازدید کرد.

سید محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم به همراه احمد لنگرودی، مدیر تولید و امیرعباس اشرف، مدیر تامین برنامه این شبکه با حضور در محل ضبط مسابقه «شهروند و مافیا» از روند تولید این برنامه بازدید کردند.

مدیر شبکه نسیم در این بازدید خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت شبکه نسیم در ایجاد سرگرمی در کنار فضایی شاد، در فصل اول «شهروند مافیا» تلاش کردیم تا با یک طراحی جدید و اضافه شدن بخش‌هایی از قبیل اتفاقات پشت صحنه و حضور افراد عام در چنین فضایی، در کنار هم چیدمانی را ارایه بدهیم تا مخاطبان با علاقه بیشتری این مسابقه را دنبال کنند.

خوشرو افزود: برنامه‌ای نظیر مافیا سبب می‌شود تا در یک نشست دوستانه برای پیدا کردن شهروند و یا مافیا علاوه بر سرگرم‌کننده بودن آن، شرکت کنندگان با استدلال‌هایی که مطرح می‌کنند، اعتماد به نفس و بیان خود را تقویت و قدرت ببخشند و تکنیک‌ها از این قبیل را به مخاطب آموزش دهند.

سلطانی، تهیه‌کننده «شهروند و مافیا» نیز بیان کرد: سری جدید «شهروند و مافیا» در ۱۱۱ قسمت و طی سه فصل از شبکه نسیم پخش خواهد شد. در فصل اول که هم اکنون در ۳۷قسمت روی آنتن این شبکه است سعی شده تا با بار نمایشی و طنز و استفاده از آیتم‌های پشت صحنه اوقات مفرحی برای بینندگان ایجاد شود.

«شهروند و مافیا» روز‌های زوج ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه از شبکه نسیم در حال پخش است. همچنین فصل دوم این مسابقه به نقد اجتماعی پرداخته و در فصل سوم با دعوت از اصناف و کارکتر‌های مختلف پخش خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->